Storebror & lillebror

 

Fotade dessa söta ungar igår i Hagaparken!

Man kan ju sitta och fota barn i evigheter...dom är ju så söta! =)

 

Nu tänkte jag dra förbi Stinsen och se om jag kan hitta något att ha på mig ikväll..ska hänga på Sara på afterwork.

Kuuuuuuul...men jag lär ju få powernapa lite innan, fick ställa klockan på halv tio för å ringa fastghetsskötaren. Han skulle komma förbi och kolla satt lägenheten ser schysst ut inför bytet. Så jag har bara sovit fem och en halv timma...han kom ju likosm på en gång så kunde inte somna om!

 

Höööörs!

 

 


Kommentarer
Postat av: Jasmin

vad fina bilder du tar! vad är det för kamera du använder? :) är på jakt efter en systemkamera och behöver lite tips :) kram!

2010-06-24 @ 18:45:42
URL: http://jazii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0