Liondub



Jag kom faktiskt iväg till uppsala igår kväll...det är jag glad för! (i mina nya dojjer =))
Mötte upp Maria & Anna-Evelina på Parksnäckan i stadsparken för lite skönt reggae. Tyvärr kom jag lite sent..men fick höra de sista 40 minuterna i alla fall! =) Hade faktiskt inte hört Liondub innan...men det blir en tummen upp för dom!
Det blir ju till och med lite skönare när det ser ut som att alla utom sångaren, som förresten hade en grymt härlig röst, var helt "vanliga" snubbar direkt hämtade från gatan på lite olika ställen! Alltså...det var bara sångaren som egentligen såg ut att vara med i ett reggaeband...men skönt är väl det att alla är olika! =)

Nu ska jag hem till mamma igen...har vart där hela dan men det gick inte å föra över bilder från min kamera till hennes dator så tog en liten snabbpromenix hem. =P
Vi ska i alla fall grilla!!! Ska blir så gott!!

Peace out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0