Le bebbe...



Jag har fått en gran!! =) Bring hade med sig 6 granar till jobbet igår som vi fick. Får se om jag får "upp" den senare idag eller imorgon, nu har det ju tyvärr blivit lite mörkt. Ska ha den på balkongen och sätta en ljusslinga i...kommer bli så fint! Måste fixa en fot också!

Annars hade jag gjort lite smått och gott idag. Har ringt skatteverket angående skattesedel, fick prata med en grymt trevlig tjej. =) Har bestämt mig för att jag gillar skatteverket!
Har jag beställt några bilder som jag ska ha i min portfolio och även kollat runt lite efter själva portfolion men har inte riktigt bestämt mig än. Jag är ju sådär jobbig att jag vill ha en fin och de kostar ju lite mer. Vill inte ha nån liten plastsak utan vill ha en lite ordentligare på en gång. Fast det är egentligen bara jobbigt för min ekonomi! =P

Annars har jag ätit..haha Är så sjukt sugen på mat hela tiden!
Kommer snart se ut som syrran...fast utan bebbe! =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0