Piranha

Fiiiiinely...nu har jag internet!! =)

Igår var Sara & jag på bio och såg Piranha. Haha..den va rätt störd, men lite rolig! Salongen var rätt om som ni ser! =P Och jag kan nog förstå varför. Om man gillar småroliga "skräckfilmer" med mycket blod och trasiga människor så kanske det är en film att se...fast jag skulle nog inte hyra den eller vänta tills den går på tv! =)Den är i 3D också vilket kan vara lite coolt..om man nu kan se 3D, vilket jag inte kan!!! Suger lite!

 

Har vart uppe sen halv åtta och tvättat. Eller jag gick upp och la i tre tvättar och gick upp och la mig igen..sov för länge! =P

 

Nu ska jag dra ut på en promenad till banken! Så hörs sen...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0