love big eyes

 

Jag skulle kunna bo på Skansenakvariet...ta en stol varje morgon, sätta mig vid Lemurerna och bara titta. De är ju så sjukt fina djur och väldigt underhållande! =) Stod och fotade för fullt och då märker jag när jag tittar ner att det är en lite mindre lemur som sitter och rengör mina tår...såååå söt, fast jag måste erkänna att jag var lite rädd att den skulle skulle bita till. De fick ju precis mat..vattenmelon och jag hade rosarött nagellack! haha

 

 

Jag fick en kompis på köpet också..en väldigt närgången and!

 

Föresten, jag sa ju att jag borde fortsatt fixa igår...har inte gjort många knop i lägenheten idag!!

Men nu..då j**lar!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0