Finaste systerson

Canon eos 450D + Canon 100mm f.2,8 L IS

 

Jag är världens gladaste moster!! Och har världens finaste systerson...=)

Han, syrran och karin va på besök här om dagen och då passade jag på att fota lite. Har inte fått till några bra bilder innan så nu är jag nöjd! Han kommer nog vara det mest fotograferade barnet...haha =P

 

I helgen har jag jobbat (MIO) och haft kul med bästa människor! Alltdi kul att träffa människor man ite träffar så ofta...även om jag tycker att jag borde träffa vissa mer, skärpning!!!

Imorgon är det måndag och då är jag "ledig"...fast bara från butiksjobbandet. Har massa annat å fixa och dona med! Ska försöka komma ut på en promenad också tror jag...

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Hur söt som helst.

2011-01-10 @ 08:47:02
Postat av: Tesan - Intermezzon

Alltså han är det finaste jag sett på länge.

2011-01-10 @ 20:45:30
URL: http://intermezzon.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0