Arabien Nights

 

Tjoho!! =)

Ikväll har jag vart på en plåtning och sminkat en väldigt vacker modell till lite av en Jasmine-lookalike! Det va andra gågnen jag jobbade ihop med Mats och det va lika roligt som förra gången. Och Sussi va verkligen jättetrevlig! Så va har skrattat och haft en superkul plåtning! =) Och duktig va hon också..va som att kolla på en liten egen dansföreställning för hon dansposade nästan lite, såg asmysigt ut! hihi Ville joina! =P

 

Sussi va i alla fall som klippt och skuren för rollen som Alladins prinsessa! =)

Ska bli sjuukt spännande å se hur bilderna blir!! Längtar!! Va lite synd bara för vi trodde vi hade studion till nio, men klockan åtta kom en annan fotograf som tydligen hade bokat från då så vi fick sluta mitt i...bläää

Så vi hann aldrig fota med greenscreen...men jag hoppas att Mats kan lyckas trolla fram kameler och flygande mattor i alla fall!! =)

 

Nu är jag supermegadunertrött...så GODNATT!! =)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sussi

Åh så fina bilder!!! hahaha gillar den där ja asgarvar! Undra vad ja skratta åt.. säkert kamelerna ;)



Jag lånar gärna lite bilder till min blogg. Länkar till din så klart, men det får bli imorgon! Måste verkligen försöka komma i säng nu men så svårt när man är uppe i varv! Jag har inte ens tvättat av mig sminket än utan satte mig framför datorn direkt hehe.



Kram kram!

2011-01-16 @ 23:55:51
URL: http://tussilulls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0