Tvätta tvätta penslar..




Tjenamors!
Har fått en ny kvällsrutin...tvätta penslar & svampar! Har inte riktigt kommit dit där det är en skön kvällssyssla än utan det tar emot lite varenda gång...men måste man så måste man! =)

Sitter och kollar på Jakten på lycka med Will Smith. Guuuuu va han e snygg! Och jag gillar verkligen filmen! Skulle ju gå och lägga mig tidigt idag...men självklart så va tvn på och så hörde jag hans namn nämnas och jag var fast! =P

Har vart på min första praktik i Tyresö centrum idag också...rikigt roligt, fast lite nevöst och läskigt också! De hade modehelg och idag va det event med lite styling, så vi har stått å sminkat hela dan! Megakul! =)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Mussehandduken! :)

2010-10-02 @ 14:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0