MakeUpDude II

MakeUp & foto: Jag, modell: Johan
(bilden är från igår)

Idag var det stress stress streeeess!!
Fast bara på skoj...vi hade  catwalkmake för brudar men med en liten tvist. Vi hade 15 minuter på oss att sminka sen skulle modellerna rotera och så hade vi 15 minuter på nästa osv...riktigt kul! =)

När jag kom hem så körde jag lite masse på ovanstående hunk..=P Kändes skönt att få massera lite, så man inte glömmer bort hur man gör! haha

Sen när klockan var halv åtta kom jag på att jag hade bokat tvättstugan mellan sju & tio...så nu ska jag ner och se om tvätten är torr! Glömde ju liksom bort den igen sen efter att jag vart nere och lagt in den...så får se om jag får hänga handdukar i hela lägenheten! =)

Have a nice day..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0