Hårmodell




Idag har vi gjort teatersmink - uttryck! =) Riktigt kul...har skrattat mycket! Inte någon finmake här inte...får se om det kommer upp någon bild på det.

Kom precis hem från skolan, har vart hemma emellan, där jag har suttit hårmodell! Superskoj! =) Jätteduktiga Helena från klassen är det som har petat i mitt hår..=P Gillar den översta frisyren!
Man kommer hem så sent bara...borde ha gått och lagt mig för ett tag sen, men har inte komit till skott...=(
Fick ju lov att tvätta mina penslar, tvätta bort smink och skriva det här inlägget....ett måste! =P

Och nu kom jag på att jag ju skulle kolla inspirationsbilder tiss imorgon...då ska vi göra monstermake!!! =D Ska bli kuuuuuuul!!!!

Så puss & godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0