Tisdag 23/11

Makeup & foto:Jag, Modell & redigering:Terés

 

Imorse när jag promenerade till mamma för att hämta bilen cyklade en kille förbi mig...på en enhjuling!!!!!!

Hahahha...såg så sjuukt kul ut! Fattar inte hur han pallar göra det till skolan...i det här vädret!

Stilpoäng till honom! =)

 

Har precis gjort chokladpannkakor!! =) Jättekonstigt..men ska blir kul å se hur de smakar imorgon! Har gjort annan "riktig" lunch också (bruna bönor med bacon..haha) så jag inte bara käkar extra onyttiga pannkakor.

Glömde köpa glass!! =( Går inte utan glass!! Det får bli ett projekt imorgon bitti! =)

 

Ajaaa...nu blir det sängen!! Men måste bara fixa färdigt först...lägga pannisarna i en matlåda, stäla in allt i kylen,plocka undan det värsta, tvätta facet, borts tänderna...usch, alldeles för mycket to does!!!

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Hej, anmäl dig till dagens blogg :D

2010-11-24 @ 19:41:17
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0