En inte så smickrande bild...kolla inte om du e känslig! =P

Idag har jag då opererat mig..och man ser nog rätt tydligt vad jag har opererat! =P Sitter hos mamma & pappa, har blivit ompysslad hela dan med mat i soffan. Ska strax sova lite till, har sovit typ hela dan känns det som och är fortfande trött! Känns lite roligt när man ska upp och röra sig för jag är fortfarande lite groggy...;P haha

 

Kan inte påstå att det är så där överdrivet skönt, stygnen skaver lite och ja...rött är det!! Sen har det runnit ganske mycket...blodblandeade tårar! hihi =) Ser lite suddigt på det ögat men jag ser och kan inte rikigt kolla åt sidorna utan får vända hela huvet än så länge...

Ska bli spännande å se hur det ser ut sen när inte ögat är dränkt i rött...

 


Kommentarer
Postat av: KB

All styrka och kärlek till dig, Du är underbar och så duktig som fixde det =)

2010-11-26 @ 00:02:24
Postat av: Pontus

Det ser ju ut som det blev jättebra Karin!

2010-11-27 @ 22:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0