Bänkad hos Mammsen & pappsen..

Idag blir det ingen bild...sitter nämligen fortfarande hemma i soffan hos mamma och pappa där jag har suttit/legat sen jag kom hem i torsdags.
Men tänkte jag skulle skriva en liten rad ändå...=)

Väntar på att Så mycket bättre ska börja men just nu är det lotto....aaaaaaaaaskul! Eller inte...men pappa verkar väldigt fascinerad över hur snabbt siffrorna, alltså hur många rätta rader det finns kvar efter varje boll, försvinner!! =P Toki den där pappa!
Sen blir det Ironman och chips!!! Godis...man måste ju faktiskt få svulla lite när man e hemma och har ont..haha...för ont har jag fortfarande. Tycker det borde försvinna nu men så snabbt går det nog inte. Stygnen skaver fortfrande, nästan lite mer än igår och ögat är alldels blodrött!! ;P Myspys...

Mamma sa till och med att om hon mötte mig ute nu så skulle hon bli asrädd...känns ju kanon! haha..=)

Ha en grym kväll allihopa!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0