Kalas, god mat & fototur

Foto:Jag, Modell: Sara


Idag har vart en sköööön dag...trots jobb!
Började klockan tolv idag...riktigt najs, speciellt eftersom jag var ute igår. Va inte så mycket kunder idag så var rätt lugnt...kändes mest som att man lallade runt och gjorde nada..sen lite lunch och sen gick jag hem vid fem. =)
Underbara Sara hämtade mig från jobbet...hon hämtade mammas bil för att åka och hämta mig så jag skulle hinna hem till mammas lilla kalas med släkten! Är inte det vänskap så säg!!?? =)

Efter vi hade ätit grymt god mat ala Mamma körde jag hem Sara men vi tog en liten sidotur till Ulriksdals värdshus och fotade lite...
Va inte lika mycket vitsippor som sist jag var där...men det är riktigt fint i dessa krokar så måste ta å strosa runt där oftare!

Nu väntar en till veckas jobb...är inte ledig föräns på fredag!!!!!! Fy bövelen så tokigt...
Söv gött!!!




Kommentarer
Postat av: Birgitta Löfgren

Ursnygg bild på en ursnygg Sara

2010-05-17 @ 20:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0