Ikväll blir det feeeeeeeeest!!


Hej hej....nu va det länge sen det kom inlägg här! =P haha två dar eller nåt...?
Har haft stört mycket å tänka på..ingen tid framför datorn, eller jo jag har suttit framför datorn men inte här!


Ikväll bli det 25-årsfest för två underbara brudar...GRATTIS Teres & Hanna!!!! =)
Så har suttit och försökt få till en svart skuggning...ojoj...nu e jag svart rund ögonen!! haha
Ja, så här ser jag i all fall ut som ni ser här ovan..blev svart med gröna detaljer! Har lite svårt för att ha samma stil rätt igenom..så brukar blanda klänning med sneekers eller baggy brallor med pumps!! Mycket bra om jag får säga det själv...
Måste bestämma hur jag ska ha håret cokså...alltid lika svårt!

Ha en grym kväll...det ska i alla fall jag ha!!

Peace out!


Kommentarer
Postat av: Neha

Vilken snygg klänning:D

2010-05-08 @ 00:49:08
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0