Grattis syster!


Ett lite sent grattis med tanke på att min käraste syster yster fyllde år i fredags!! (Jag grattade ju henne självklart då också!!!!) =)
Vi skulle ha vart å kalasat lite hemma hos syrran i fredags...men hon blidde dunderförkyld så det fick vänta tiss idag. Så idag var vi där...och gissa vilken smarrig liten kaka vi blev vjudna på...cheesecake med citronsmak!!! mmmmm =)
Hon hade inte bakat den själv...vilket kanske va lite tur med tanke på bacillrisken =P...utan hon hade fått den av sin chef! Snäll kille det där...gammal kock, så ni kan ju gissa hur god den var! =)

Idag har jag även tackat ja till ett byte av min lägenhet!!!!
Detta är stoort...känns helweard! Men jag tror det blir grymmans. Den är mindre än den jag bor i nu...men det är väl lite det som är meningen också eftersom jag vill dra ner på hyran lite!
Det blir ingen lång flytt...den ligger nämligen bara fem minuters gång från min nuvarande så det är rätt skönt!

40 kvm...alltså en stor etta...stoooor balkong med morgonsol fram till tolv-ett (perfekt på sommaren),
Och den har massa fördelar förutom det också...tvättstuga i samma byggnad (asskönt), två hissar (en liten och en stor...bra när man flyttar)...och till det bästa................BASTU & stoooor terass på takvåningen!!!!!! =D
Så det e perfekt till sommaren då man kan ligga där uppe och sola...utsikten e helt otrolig!
Det är synd bara att vi inte ska byta föran i slutet av augusti! haha =P

Nu ska jag sova och fantisera om mitt nya hem...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0