Blå himmel

Foto:Jag  Tage med: Canon Ixus 100 IS

Jag gillar verkligen det här vädret!!! =D
Men det bästa med denna årstid är att det är ljuuuust...underbart! Speciellt när man e mörkrädd! haha =P

Idag har faktiskt också vart en kul dag på jobbet...va där 11 - 20 men det gick rätt fort ändå. Har städat kassan GRUNDLIGT i två dar nu...fixat massa, Sten bjöd mig på lunch på IKEA...köttbullar...mmmmmumma! Sen gick brandlarmet igång så då fick vi en liten "rast"...då e man glad att det är så skönt ute! =)

Nu börjar jag bli trött..inte så konstigt när man jobbat nio dagar! MEN...nu är jag ledig i hela tre dar...wohooo!! =D
Så godnatt och sov så gott!! Håll tummarna för att vädret håller i sig...annars blir jag lack...=P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0