Almiiiiiir =)

Foto:Jag


Vad har jag gjort idag??
Jobb jobb jobb....väldigt lugn dag..och långsam!
Söta söta Almir ville vara med på en bild...han haffade mig när jag var påväg ut med kameran på lunchen. Så nu har vi sagt att vi ska ha en liten fotoshoot i sommar! Det är så roligt när folk vill bli fotade för man behöver inte känna sig som en påträngande jobbig människa med kamera i handen! haha =P

Käkade god lunch på Pizzahut med syrran...det var gott men fyyyy va mätt man blir!

Ja, och så nyss var det Grays Anatomi...och det slutade som vanligt med att jag sitter med floder ner för kinderna! haha =)
Ska sova strax....ska bli sköööönt!


Kraaaaaaam




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0