Vad gör man i solen?

Bild tagen igår


Jaha...då är ju frågan vad man ska hitta på idag!?
Solen skiner...och just nu sitter jag här för jag har beslutssvårigheter. Ska jag åka till mamma & sola? Ska jag ta bilen på en utflykt till åkersberga? Ta en fotopromenad?
Allt involverar ju kameran...=)
Tar jag bilen så måste jag sitta i den i typ 45 minuter & det finns en risk att det inte är lika fint väder där borta...men då kan jag stanna vart jag vill och det kanske blir asmys! Plus att det är roligare att fota där...tror jag!

Vi hörs väl så får vi se vad jag gjorde! =)


Ha en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: olivia- foto och vardag (mycket mig)

cool bild!

Hur tycker du en bra blogg ska vara?

2010-06-23 @ 13:34:37
URL: http://oliviaojeskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0