Ooooh så skönt...




Idag fick jag ett väldans bra tips från min kära kollega...

har då skrivit en lista på vad som skall göras hemma hos mig:

  • DISKA
  • PLOCKA UPP KLÄDER FRÅN GOLVET
  • RENSA SKRIVBORDET
  • DAMMSUGA
och då är tanken att jag ska ta en sak i taget. Och idag skulle jag då diska!
I vanliga fall när man ska städa så vill man ju få bort allt på en gång vilket brukar resultera i att man tycker det är för mycket att göra så då gör man INGET!! haha =P

Så idag har jag diskat!! =D Och det toh bara en timma...eller inte ens det! GRRREAT!!!

Men jag skulle ju äta innan och visste inte vad jag skulle göra...och kom på att jag hade halloumi kvar från igår.
Och vad gör man bäst med halloumi...jo man grillar!!
Så jag for iväg till ica maxi och köpte engångsgrill, spett, baguette & sparris....åkte hem och packade väskan och drog ner till edsviken.

Där satt jag alldeles ensamen och grillade halloumi, sparris, baguette & grillspätt...och det var det bästa jag gjort på länge!  Så otroligt avkopplande, fridfullt & inte minst GOTT!

Min hjärna brukar gå på högvarv konstant...den bara maler & maler tankar...inte en tyst sekund, vilket gjorde att jag vart väldigt förvånad när jag åkte därifrån och fösökte komma på vad jag tänkt på...NADA!!
Jag hade inte tänkt på en sketen enda sak....UNDERBART!

 


GODNATT!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0