Opepp...

 

Bilderna har inget med opepp att göra...

De är från igår...var i Rhålis & firade att fina Helena tagit examen...så nu är hon färdig att börja lära dom små barnen massa hyss!! =P

Det var jättetrevligt men jag var lite trött...känner mig inte helt hel, lite snuvighet som inte bryter ut helt men som ändå finns där. blääää...

 

Men idag har jag känt mig grymt opepp...seg...och tråkig!!

Har jobbat...skulle vart ledig den här helgen men har bytt med en kille som tar studenten! Grattis Alex!! =)

Winroth hade avskeds/födelsedagsgrillning...typ...och jag hade bestämt mig för å dra dit....men guuu va jag inte kände för det! Men åkte ända bort till Högdalen ändå för jag hade ju sagt att jag skulle komma, ville egentligen bara sitta hemma och glo på film...astråkig jag vet! Men så har jag känt mig idag...lite pissig sådär! haha

Men det var trevligt ändå...även fast jag drog tidigtare än tidigast! Sorry... =)

 

Tror jag är inne i en sån liten period för jag känner liksom inte för att göra så värst mycket...asopepp på att blogga också!!! Kanske märks...=P Får se om jag får till lite fler inlägg den här veckan.

 

Behöver nog den där semestern som kommer svävande...bara en veckas jobb kvar...sen två veckor ledig!! =D

 

Så, nu har jag fått klaga av mig lite! =)

 

Godnatt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0