Ny design!

Har kännt väldigt länge att jag måste göra något åt min design!
Och eftersom jag faktiskt har semester så får jag ju sitta uppe sent...=P  Jag ÄLSKAR den här bilden på Sara som jag tog idag...och eftersom jag vill ha en bild som jag själv har tagit som heather så kände jag att det fick bli den!
Så fick ändra om färgerna efter bilden...

Egentligen vill jag ha en bild på mig själv...men jag har ju inte lyckats få till någon bra än som passar! Ska kanske försöka få till en liknande bild på mig själv! =)

Och egentligen...så vill jag ha en mycket coolare design..helt ny, men jag suger ju på sånt här så jag får väl hålla mig till basic så länge! haha

Va tycker ni??

NU ska jag sova! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0