Fotoutflykt gone bad..




Hejje!!

Idag gick jag upp alldeles för tidigt för att åka iväg på en liten fotoutflykt med Sofia.
Varenda gång jag åker till och från jobbet med tåget så susar vi alltid förbi en gryyyym graffitivägg...lång med en massa fina målningar! Så jag har tänkt länge att "dit ska jag åka & fota"...så nu hade jag bestämt mig för det!

Vi parkerade bilen och började knalla...vi gick & gick & gick & gick...sen gick vi lite till! Det var alldeles för varmt ute för en sån "promenad" med massa kameragrejor och ombyten..haha..tror vi gick över en timma och tio minuter...blääää!!

När vi ÄNTLIGEN kom fram till Solvalla...som väggen ligger bakom så upptäcker vi att det inte finns någon väg runt på baksidan!!!!! Whatta???? =(

Så vi fick vända och gå tillbaka hela vägen...men då stannade vi lite här och där och fotade...det var ju ändå det vi gick dit för! Och även fast vi inte fick det vi ville...så hade vi väldigt tevligt ändå! Ska sätta mig och gå igenom alla bilder ordentligt efter midsommar & se om det finns något att ha! =)

Men NU måste jag ksynda mig, packa väskan & dra till Uppsala...my friend Martin ska nämligen ge mig min present...eller ja det är en biodejt!!! =) Vi ska se Streeddance i 3D!!

Have a awsome day & glad midsommar! Lär bli lite dålig uppdatering...

HEJ DÅ!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0