33 grader i skuggan!!

(Bilden tagen igår)

 

Guuuu va jag älskar sommaren!!! =)

Det är ju väldigt många som tycker att den här värmen är jobbig...och visst det är VÄLDIGT varmt, men ååå så gott det är!!! =) LOVE IT!!!

Och det gör ju faktiskt inte något att man är alldeles klibbig eftersom man inte är ensam om det...

Det enda som är lite jobbigt är att det är 29,7 grader i min lägenhet....phuw!!

 

Fick sluta tre timmar tidigare idag...superskönt! Och vad gör jag då nu..jo jag tvättar!! haha Inte det man vill göra nu kanske..men det var tvunget! Måste städa lite ockås! Är ju fotbollen sen och det vill man ju inte missa!

 

Ha en treeeevlig kväll!!! =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0