Biggest looooser


Hihi...=)
Nu är det dags att komma igång med mitt "vanliga" liv igen!! Så idag när jag tog en promenad till banken tog jag en liten avsvängare i en trappa jag brukar springa upp för när jag är ute och går eller joggar. Körde typ tre varv upp och ner..känns så sjut skönt i benen! =P Måste börja lite lugnt så jag inte blir sjuk som jag alltid blir när jag går ner till gymmet och rivstartar..
Och sen blev det nice nyttotallrik med..FISK (jag gillar inte fisk men har hittat en jag kan äta!!) framför biggest looser! haha

Nu ska jag gå igenom lite bilder jag tog idag ute i snön...



Kommentarer
Postat av: Äpplet/KB

jag vill bli fotad i snön :)

2010-12-10 @ 09:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0