Fuskpäls rockar...=P

Foto, makeup: Jag
Modell: Karin
Canon eos 450 D + Canon 100mm f.2,8L IS USM


Idag har jag sminkat och haft en väldigt snabb och kylig plåtning med bästa Karin!
Gick väldigt bra och fick flera bilder som jag är väldigt nöjd med! Men fyyyy va kallt det va...=)
Tog fram mitt macroobjektiv som jag mest har fotat just macro med tidigare...och måste säga att fyyyyy va grymt det va å plåta porträtt med!!!!! Alla de bästa bilderna är tagna med det..så det ska jag fortsätta med! =)

Sen har jag bara suttit och redigerat bilder. Läskigt hur tiden flyger iväg när man gör det, fastnar jämt! Eller ja, inte bara det...hängde lite uppe hos Karin också..kollade på Natt på museét. Den e rätt kul! =)

Nu ska jag sova...jobar imorgon!! REAn börjar....ooooiiii! =/

GODNATT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0