Idag är jag glaaaaaaad!!

 

Igår fick jag hem några förstoringar på Terés som jag fotade för några veckor sen. Blev grymt nöjd!! =)

Ska ha till min makeup-portfolio men visste inte exakt vilka/vilken jag skulle ha så beställde fyra olika.

Tror att jag ska ta de två högra!! Eller vad tycker ni???

(det blänker från fönstret i den längst till höger)

 

Gjorde om bilden till svartvit och nu vet jag inte om jag kanske gillar bilderna bättre så!! haha...=P

I alla fall den stora närbilden...fast de är nog lika snygga både som svartvia & i färg.

 

Beställde i alla fall från Crimson och är väldigt nöjd med dom. Gick rätt fort och bilderna kom bra förpackade så de är hela och fina! =) Va väl ett ganska rimligt pris också...har iof inte så mycket å jämföra med! =)

 

Höll förresten på att glömma...igår blev jag moster!!!!!!! =D Är så sjukt glad!!!

Fast jag skulle ju liksom vara med...men det gick inte eftersom jag jobbade. Den enda dagen på hela veckan jag jobbar..och hon måste föda då!!! hahaha =P

Och man får inte komma och hälsa på så måste vänta tills de kommer hem...bläää! Ville ju fota honom när han va precis ny! Har inte ens pratat med henne än...jättekonstigt!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0