Vårstädning


Ja, man kan ju inte låta bli att börja känna lite vårkänslor.
Och då måste man ju faktiskt vårstäda...men som vanligt så är det väldigt lätt att börja med något helt annat mitt i allt. Va jätteduktig först...har tvättat ena köksfönstret (orkade inte mer än ett haha), så köket börjar se fint ut. Sen började jag städa garderoberna i hallen istället, utan att ha gjort färdigt köket, vilket började bra tills jag kollade igenom påsen med gamla grejor jag fått av mamma!

Jag trodde bara det var massa gamla papper och teckningar, men jag hittade en påse med några av mina gamla glajjor och en med min konfirmationspresent från mormor.
Då sprack allt...började fota mina små fynd i stället! =)





Den här jättesöta lilla psalmboken och den lilla "näsduken" fick jag av min mormor på min konfirmationsdag.
(nej jag e inte troende =P)

Hon fick den av sina föräldrar när hon konfirmerade sig...så den är GAMMAL!!



Här e mina brillor som jag haft genom åren..några är riiiktigt gammla.
Har ju haft glasögon sen jag typ föddes...haha näe men sen jag var några
månader bara.
De första, de längst bak, är jättesmå fast det syns tyvärr inte på bilderna.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Fem i topp städmusik just nu:

  1. Stereo Love - Edward Maya feat. Vika Jigulina
  2. Telephone - Lady Gaga, Beyoncé
  3. If we ever meet again - Timberland, Katy Perry
  4. Alors On Danse - Stromae
  5. Memories - David Guetta feat. Kid Cudi
(Highway Man - Hoffmaestro.....borde egentligen vara med på listan men eftersom
den är i en klass för sig så får den stå lite utanför! ) =)


Keep on städing...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0